Ons TLNplanner team is op zoek naar een Inside Sales & Operations medewerker

Als medewerker Inside Sales & Operations help jij ons verder op de kaart te zetten! Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten & prospecten die bellen of mailen. Binnen de functie ben je onderdeel van een klein en gezellig team en ga je actief op zoek naar nieuwe klanten voor ons product TLNplanner (www.tlnplanner.nl).

Daarnaast is het voor jou een uitdaging om huidige klanten te behouden en nieuwe klanten aan te sluiten via de telefoon. Jij vindt het een uitdaging om jouw collega’s zo goed mogelijk te ondersteunen met het gehele commerciële traject van A tot Z. Jij weet op een prettige manier de klantvraag goed in kaart te brengen. Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en durft je collega’s aan te spreken op hun (administratieve) verantwoordelijkheden.

Wat wij jou bieden

• Een ambitieus team
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een goed salaris
  • Toekomstperspectief bij een financieel gezond bedrijf
  • Vaste werkplek in Utrecht

Waar ben je goed in?

• Het aansluiten van nieuwe klanten per telefoon of Email
  • Relaties opbouwen met huidige klanten voor up-selling
  • Luisteren naar potentiele klanten en zo vraag en aanbod samen brengen
  • Het verbeteren van ons bedrijfsproces omtrent verkoop
  • Al je contact momenten netjes en geordend in ons CRM verwerken
  • In Nederlands en Engels in woord en geschrift

Wat vragen wij van jou?

• Je hebt minimaal MBO niveau 4 afgerond
  • Je bent een commercieel wonder via de telefoon
  • Je kan goed samenwerken binnen een team
  • Je verplaatst je in de klant
  • 40 uur per week beschikbaar

Hoe ga je dat doen?

• Door actief de telefoon op te pakken en ons netwerk te benaderen
  • Door tijdens het gesprek aanknopingspunten te vinden voor online demo of directe verkoop
  • Door samen te werken en te leren van je team genoten
  • Door met nieuwe ideeën te komen om onze afdeling elke dag beter te maken
  • Door plezier te hebben in je werk

Spreekt de bovenstaande vacature je aan? Stuur dan een mail voorzien van een korte motivatie en CV naar info.nl(at)ptvgroup.com. Voor aanvullende informatie of vragen over deze vacature kan je telefonisch contact opnemen met Arshaad Ramdjan op telefoonnummer +31 346 581 600.

TLNplanner, dé standaard routeplanner voor de logistieke sector