Ontdek de nieuwste ontwikkelingen van PTV Mobility Software Release 2022, nieuwe producten & features

Het is onze taak om uw werk gemakkelijker te maken door u bij elke stap te ondersteunen bij het optimaliseren van mobiliteit. Daarom presenteren wij met trots de nieuwe versies van 's werelds toonaangevende technologie voor verkeersmodellering en -simulatie, PTV Visum, PTV Vissim, PTV Viswalk en PTV Vistro 2022, die u bij elke stap ondersteunt bij het bereiken van duurzame en efficiënte mobiliteit.

🌐 Nu beschikbaar om te downloaden: De nieuwe versies van  #PTVVisum #PTVVissim #PTVViswalk & #PTVVistro. Download vandaag nog – of vraag een gratis demo aan – om de simulatie en modellering van uw mobiliteitsproject te upgraden. Onder de vele nieuwe functies:

🚞 PTV Visum 2022: Ultrasnelle evenwichtstoedeling ▪️ Verbeterde Activity Based Models (ABM) ▪️ Codering van kruispuntdetails met een herziene “junction editor” ▪️ Verbeterde modellering van openbaar vervoer

🚇 PTV Vissim 2022: Emissiegegevens van Bosch om te helpen voldoen aan milieuvoorschriften ▪️ Meer visualisatie- en locatie zoek-opties ▪️ Binnenkort: Nieuwe simulaties van achteruit inparkeren

🚶 PTV Viswalk 2022: Geoptimaliseerde spreidingsgrafiek ▪️ Flexibelere uitbreidingen voor attribuutbeslissingen ▪️ Verbeteringen aan uw simulatie en workflow

🚦 PTV Vistro 2022: Exporteer geselecteerde kruispunten naar PTV Vissim ▪️ Verbeterde uitstraling voor uw modellen

Ontdek de release highlights