PTV Group is aanwezig tijdens Transport & Logistics in Antwerpen

Beurzen kregen het zwaar te verduren door COVID-19, maar de positieve draad kan weer worden opgepikt. Het team van PTV Group is enthousiast over het feit dat beurzen weer mogen plaatsvinden. Wij zullen van 19 tot en met 21 oktober 2021 aanwezig zijn tijdens Transport & Logistics in Antwerpen. “Eindelijk goed nieuws”, klinkt het bij de medewerkers van PTV Group.

Transport & Logistics
Gedurende 3 dagen lang komen professionals samen om te netwerken, informatie en inspiratie op te pikken en zaken te doen. Dit alles in een ongedwongen maar professioneel kader waar beleving centraal staat. Meer dan 300 exposanten en 10 000 bezoekers, een waaier aan conferenties en lezingen en het juiste doelpubliek met beslissingsbevoegdheid maken van Transport & Logistics een must voor iedereen actief in de sector.

Breed scala aan softwareoplossingen
PTV Group plant en optimaliseert alles wat mensen en goederen wereldwijd beweegt - of het nu gaat om transportroutes, distributiestructuren of particulier en openbaar vervoer. Het bedrijf biedt software, data en advies op het gebied van transportplanning voor bedrijven in meer dan 120 landen.

De logistieke softwareoplossingen helpen bedrijven in verschillende branches om hun logistieke transportactiviteiten snel en efficiënt te beheren en uit te voeren. Met slimme algoritmes en een totaaloverzicht van relevante transport- en tolkosten, helpt PTV gebruikers bij het optimaliseren van hun transportplanning. Ze krijgen de tools in handen om de controle te nemen, groei te realiseren en hun vrachtvervoer en routes te beheren - van de strategische planning voor de middellange en lange termijn tot de operationele planning.

Met de markt leidende producten, als dé standaard transportrouteplanner voor de logistieke branche: TLNplanner, die meer dan 20 jaar geleden samen met de brancheorganisatie Transport & Logistiek Nederland werd opgericht. Daarnaast PTV Route Optimiser ST, het ritplanningssysteem voor automatische verdeling van opdrachten over het beschikbare wagenpark binnen de transportplanning en PTV xServer, onze geografische en logistieke web API’s voor onze partners en eindgebruikers. Deze kunnen geïntegreerd worden in een bestaande applicatie om deze te verrijken met planfunctionaliteiten.

Ervaren experts
PTV Group stelt haar klanten in staat om met slimme oplossingen te komen die specifiek op hun behoeften zijn afgestemd. Het team van PTV Group houdt ervan om nieuwe dingen te proberen, zijn open-minded en reflectief. Daarom wisselen ze ideeën uit met elkaar en koesteren ze transparante communicatie. Op de beursstand van PTV Group staan ervaren experts u graag te woord over oplossingen omtrent transportplanning en optimalisatie.

Gratis inschrijven
Wij verwelkomen u graag op onze beursstand met nummer 4.068. Klik hier om u in te schrijven.

Kunt u door omstandigheden niet aanwezig zijn tijdens de beurs en wenst u meer informatie over onze producten? Vul gerust dit contactformulier in en uw aanvraag wordt spoedig behandeld door één van onze experts.