Ontdek de nieuwste ontwikkelingen van PTV Mobility Software Release 2022, nieuwe producten & features

Het is onze taak om uw werk gemakkelijker te maken door u bij elke stap te ondersteunen bij het optimaliseren van mobiliteit. Daarom presenteren wij met trots de nieuwe versies van 's werelds toonaangevende technologie voor verkeersmodellering en -simulatie, PTV Visum, PTV Vissim, PTV Viswalk en PTV Vistro 2022, die u bij elke stap ondersteunt bij het bereiken van duurzame en efficiënte mobiliteit.

🌐 Nu beschikbaar om te downloaden: De nieuwe versies van  #PTVVisum #PTVVissim #PTVViswalk & #PTVVistro. Download vandaag nog – of vraag een gratis demo aan – om de simulatie en modellering van uw mobiliteitsproject te upgraden. Onder de vele nieuwe functies:

🚞 PTV Visum 2022: Ultrasnelle evenwichtstoedeling ▪️ Verbeterde Activity Based Models (ABM) ▪️ Codering van kruispuntdetails met een herziene “junction editor” ▪️ Verbeterde modellering van openbaar vervoer

🚇 PTV Vissim 2022: Emissiegegevens van Bosch om te helpen voldoen aan milieuvoorschriften ▪️ Meer visualisatie- en locatie zoek-opties ▪️ Binnenkort: Nieuwe simulaties van achteruit inparkeren

🚶 PTV Viswalk 2022: Geoptimaliseerde spreidingsgrafiek ▪️ Flexibelere uitbreidingen voor attribuutbeslissingen ▪️ Verbeteringen aan uw simulatie en workflow

🚦 PTV Vistro 2022: Exporteer geselecteerde kruispunten naar PTV Vissim ▪️ Verbeterde uitstraling voor uw modellen

Ontdek de release highlights

Tel.: +31 (0) 346 581 606

PTV Group considère le trafic et la logistique comme un tout afin de profiter des synergies susceptibles de rendre la mobilité d’aujourd’hui adaptée aux défis de l'avenir. PTV Group propose des logiciels et des services de conseil pour préparer la mobilité et le transport de demain. Son expertise logicielle de pointe pour la gestion intelligente du trafic et l'optimisation des transports aide les décideurs des milieux politiques, urbains, industriels et commerçants à économiser du temps et de l'argent, tout en rendant les routes plus sûres et en protégeant l'environnement. PTV utilise déjà des simulations pour montrer comment la mobilité de demain peut être réalisée en tenant compte de l’ensemble de son écosystème et de son aspect pluridimensionnel. De la planification stratégique du trafic à la micromobilité sur le dernier kilomètre.

Fondée en 1979, la société compte aujourd'hui, quelque 900 employés dans le monde entier œuvrant pour des solutions d'avenir - afin que la mobilité et le transport soient plus intelligents et plus respectueux de l'environnement.